En dan toch… GRIEP (15/40)

Ik ben ziek….

Sinds ik zwanger was van Louise Marie nam ik al elk jaar een griepvaccin. Ook dit jaar…

Elk jaar loop ik aan iedereen te verkondigen dat je een griepvaccin écht moet laten zetten. Want dan krijg je de griep niet. Ik was er zeker van, want elke keer zag ik mensen doodziek de zetel in liggen met griep, zij dan die zich niet lieten vaccineren.

Maar ik kreeg de griep niet!

Tot nu… Nu lig ik ook in bed met de griep. En wat voor griep! Alles aan mijn lijf doet zeer, zelf de haren op mijn armen doen pijn!

Deze ochtend werd ik wakker als een houtkachel waar te veel hout op werd gegooid. Gloeiend heet, maar echt heel erg warm. Louise Marie zei eerst goeiemorgen en dan heel serieus, “mama je hebt altijd koud en nu zo warm”.

Ziek dus!

Zou ik nu sneller genezen zijn? Ik hoop het wel, morgen dan?? Laat dat gewoon waar zijn!

Maar nu wil ik gewoon slapen…

Slaapwel!

Laat jij je vaccineren?

Kreeg je ook de griep?

Tot morgen,

Ellen

Auteur: ellenschrijfthetneer

mama van Louise Marie, dertiger, ik hou van leuke dingen (wie niet?) contact: Brootce@gmail.com

Plaats een reactie